جوجو، تنها دختری که دلم براش لرزید

*این وبلاگ رو تقدیم میکنم به کسی که با تمام وجودم دوستش دارم ولی باید حسرت داشتنشو تابه ابد کنج دلم داشته باشم*

جوجو، تنها دختری که دلم براش لرزید

*این وبلاگ رو تقدیم میکنم به کسی که با تمام وجودم دوستش دارم ولی باید حسرت داشتنشو تابه ابد کنج دلم داشته باشم*

عشق تعطیل

_______________________________________

*************************

عشق است اینجا و عرصه ی حیرانی
گر خضری، نیز، باز در می مانی!

......

می پرسی حاصلم چه آمد از عشق؟
سرگــــردانی و بــاز سرگـــــردانی


نظرات 2 + ارسال نظر
ح.س. جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.saedeh.ir

فرگل شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ

عشق رو نمیشه هیچ وقت تعطیل کرد ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد