جوجو، تنها دختری که دلم براش لرزید

*این وبلاگ رو تقدیم میکنم به کسی که با تمام وجودم دوستش دارم ولی باید حسرت داشتنشو تابه ابد کنج دلم داشته باشم*

جوجو، تنها دختری که دلم براش لرزید

*این وبلاگ رو تقدیم میکنم به کسی که با تمام وجودم دوستش دارم ولی باید حسرت داشتنشو تابه ابد کنج دلم داشته باشم*

دوستش دارم خب.. 

                  دست خودم که نیست...! 

 

پس کسی حق نداره بگه: شما که به هم نمی رسین، 

                                   وابسته اش می شی، پشیمون می شی! 

   

                                   

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ق.ظ http://sedayekhasteyebaron

سلام رفیق
قلب خیییییییییییییییییییلی باکی داری
بخدا راست میگماااا
قلبی که توش محبت هست
قلبی که توش مرامو معرفت هست
فقط توسینه ی ادمای نزدیک به خداست

ولی یه چیزو از ته ته ته ته ته دلم میگم .نصیحت نیستا
اگه میبینی قلب یارت خونه ی خداست اگه عشقش وصل به اسمون اگه گمشده ی زندگیته
برو دوست داشتنتو رسمی کن
واسه منم کارت بفرست اگه جوج میدید

بسیار ممنونم رضا جان..
شما لطف داری.. راستش نمیشه.. یعنی با جوجو فرار گذاشتیم راجع به این موضوع فکر نکنیم.. و منم محاله قولمو بشکنم..
ولی بازم از نظرت ممنونم..
راستی جالبه بدونی جز منو تو کسی آدرس اینجا رو نداره حتی جوجو..!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد