جوجو، تنها دختری که دلم براش لرزید

*این وبلاگ رو تقدیم میکنم به کسی که با تمام وجودم دوستش دارم ولی باید حسرت داشتنشو تابه ابد کنج دلم داشته باشم*

جوجو، تنها دختری که دلم براش لرزید

*این وبلاگ رو تقدیم میکنم به کسی که با تمام وجودم دوستش دارم ولی باید حسرت داشتنشو تابه ابد کنج دلم داشته باشم*

نمی خواستم تا بعد امتحانم بیام اینجا.. ولی یه چیزی به ذهنم رسید ترسیدم از یادم بره تا اونوقت..  نه من جوجو رو لینک کردم نه اون منو..!!  من که میترسم ازم بدزدنش!  

خب دیگه گفتم ... خیالم راحت شد... 

برم ببینم فردا چه ساعتی کلاس داره و بعدش بشینم یه خورده دیگه درس بخونم.. 

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ http://yekiboudyekinaboud.blogsky.com

درود
با همه وجودت دوستش داشته باش
حتی بدونی یه روز دیگه مال تو نیست .الان که کنارته وجودتو بهش تقدیم کن
این تنها کاریه که هیچ وقت ازش پشیمون نمیشی..
با آرزوی بهترین ها
سپاس -بدرود

باور کن همینجوریه..
بهش گفتم فقط یه دعا واسه جفتمون بکنه..
خدایا کاری کن که جوجو هیچوقت از دست من ناراحت نشه..
آخه من ممکن نیست ازش ناراحت بشم!!
از حضور و نظر قشنگت تشکر میکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد