جوجو، تنها دختری که دلم براش لرزید

*این وبلاگ رو تقدیم میکنم به کسی که با تمام وجودم دوستش دارم ولی باید حسرت داشتنشو تابه ابد کنج دلم داشته باشم*

جوجو، تنها دختری که دلم براش لرزید

*این وبلاگ رو تقدیم میکنم به کسی که با تمام وجودم دوستش دارم ولی باید حسرت داشتنشو تابه ابد کنج دلم داشته باشم*

من می گفتم

واسه همیشه نمیخوامت..

دیگه کمتر دلتنگت میشم..

راحتم اگه کمتر زنگ بزنم و مزاحم درسات بشم..

...

و تو میگفتی

همیشه به یادمی..

همیشه با من می مونی..

اگه اونجا باهات نباشم باز مال منی..

...

میدونی شباهت کارمون به هم چیه؟

آره هردومون دروغ گفتیم..

آخه من واسه همیشه می خواستمت..

هنوزم دلتنگتم..

اصلا هم راحت نیستم با غربت و دوریت از من....

بگذریم...


نظرات 1 + ارسال نظر
Arezo شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ق.ظ http://Asheghe-del-shekaste.blogfa.com

تقصیر ما نیست که بر روی حرفهایمان نمی مانیم

ما بر زمینی زندگی می کنیم که هر روزخودش را دور میزند

آره...
قشنگ گفتی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد