جوجو، تنها دختری که دلم براش لرزید

*این وبلاگ رو تقدیم میکنم به کسی که با تمام وجودم دوستش دارم ولی باید حسرت داشتنشو تابه ابد کنج دلم داشته باشم*

جوجو، تنها دختری که دلم براش لرزید

*این وبلاگ رو تقدیم میکنم به کسی که با تمام وجودم دوستش دارم ولی باید حسرت داشتنشو تابه ابد کنج دلم داشته باشم*

قلب آدم مثل قلکه..!
اگه محبت کسی توش افتاد نمیشه درش آورد

مگه اینکه بشکنیش...!

نظرات 2 + ارسال نظر
... سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ

are daghighan

یکی مثل خودت سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ http://www.nafis78.blogfa.com

سلام امیدوارم خوب باشی اول از همه ممنون که به وبلاگم سر زدی و دل گرمم کردی شاید بشه گفت یجورایی درکت میکنم عاشق بودن واسه خودش دنیایی داره از اون بدتر باهم بودن یا نبودن هر کدوم از هم بدتر
به هر حال امید وارم هرجاکه هستی با تموم این ها راه درست رو بیش بگیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد