جوجو، تنها دختری که دلم براش لرزید

*این وبلاگ رو تقدیم میکنم به کسی که با تمام وجودم دوستش دارم ولی باید حسرت داشتنشو تابه ابد کنج دلم داشته باشم*

جوجو، تنها دختری که دلم براش لرزید

*این وبلاگ رو تقدیم میکنم به کسی که با تمام وجودم دوستش دارم ولی باید حسرت داشتنشو تابه ابد کنج دلم داشته باشم*

آرامش

اینـــکه گاه می خواهم کــز تو دست بردارم 

******* 

حرف سرد مهری نیست، مشکلی دگر دارم 

 

رضا میگه: عشق یعنی آرامش..!  نمیدونم شاید..  ولی من که آرامش رو فقط با {ع} جونم احساس می کنم.. وقتی نیست هم حوصله هیچکی رو ندارم.. واسه من خودش میشه معشوقه. عشق تو ذهن و روح منه..  

قرار بود امروز صبح زنگ بزنم بیدارش کنم بره دانشگاه.. باور دارین از 5 بیدار بودم.. وقتی یه قرار میذاره فقط ثانیه ها رو می شمارم که اون لحظه بیاد.. اصلا این دل لامصب من نمیتونه به هیچ حرفیش نه بگه.. راستش {ع} هم خیلی خیلی هوامو داره..  

مرسی که هرگز بهم نه نگفتی.. ممنون واسه اینکه همیشه سر قولت می مونی.. هزار تا بوس برای اینکه عصبانی نمی شی و همیشه منو می بخشی..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد