جوجو، تنها دختری که دلم براش لرزید

*این وبلاگ رو تقدیم میکنم به کسی که با تمام وجودم دوستش دارم ولی باید حسرت داشتنشو تابه ابد کنج دلم داشته باشم*

جوجو، تنها دختری که دلم براش لرزید

*این وبلاگ رو تقدیم میکنم به کسی که با تمام وجودم دوستش دارم ولی باید حسرت داشتنشو تابه ابد کنج دلم داشته باشم*

فائزه

دیشب به فائزه (یکی از دوستای جوجو که سیرجانه) اس دادم.. قبلا فک میکردم میشه راجع به جوجو باهاش درد و دل کنم ولی از دیشب دیگه نظرم عوض شده..

گفتم (اس): چند روزه از گلی خبر ندارم و باهاش حرف نزدم خواستم با تو حرف بزنم فائزه جان ممکنه!!

فرمودند (اس): نخیر.. لازم نیست.. با ؟؟؟؟ بودن لیاقت میخواد که لابد نداشتی که باهات حرف نمیزنه..

عرض کردم (اس): در این که جوجو شایسته اس شکی ندارم و از نظر من یه فرشته اس ، ضمناً شما نمیخواد قضاوت کنید.. منو جوجی که به همدیگه حرفی نزدیم.. و از همدیگه ناراحت نیستیم.. فقط نمیخوام مزاحم درساش بشم و کمتر بهش زنگ میزنم (واسه همین میام و اینجا مینویسم هااا) البته دلیل دیگه اش اینه که چون فرار نیست به هم برسیم نمیخوام وابستگی براش پیش بیاد از این بیشتر.. {آخه خدا میدونه وابستگی هم تلخه هم شیرین!!}


و دست آخر گفتم اگه ممکنه با یه خداحافظی خوشحالمون کن که داشت خیلی اراجیف میگفت..

نظرات 2 + ارسال نظر
... سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ

fozolim gol kard
chera gharar nis be ham beresiinnn ?????????
bebakhshidaaa

فرگل شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ

جدا اینجوری باهات برخورد کرد؟! آخه چرااااا؟؟؟؟؟؟ :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد