جوجو، تنها دختری که دلم براش لرزید

*این وبلاگ رو تقدیم میکنم به کسی که با تمام وجودم دوستش دارم ولی باید حسرت داشتنشو تابه ابد کنج دلم داشته باشم*

جوجو، تنها دختری که دلم براش لرزید

*این وبلاگ رو تقدیم میکنم به کسی که با تمام وجودم دوستش دارم ولی باید حسرت داشتنشو تابه ابد کنج دلم داشته باشم*

امروز به مامان اینا گفتم که با گل بانو جونم دوستم.. کسی نظر خاصی نداشت چون نمی شناسنش.. فقط نگفتم که اگه نباشه می میرم.. اگه نباشه دیگه نمی تونم لنگه شو پیدا کنم.. و شبی که خواست بره تا صبح براش گریه کردم.. براشون نگفتم از اینکه با لمس دستش یه یهو دلم ریخت.. حرفی واسه گفتن نداشتم و به کل شهر پشت کردم واسه گلی جون.. حتی خبر ندارن که این همه اس ام اس که شب و روز میفرستم همش به جوجوه.. 

 

دوســـــتت دارم عزیزم..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد