جوجو، تنها دختری که دلم براش لرزید

*این وبلاگ رو تقدیم میکنم به کسی که با تمام وجودم دوستش دارم ولی باید حسرت داشتنشو تابه ابد کنج دلم داشته باشم*

جوجو، تنها دختری که دلم براش لرزید

*این وبلاگ رو تقدیم میکنم به کسی که با تمام وجودم دوستش دارم ولی باید حسرت داشتنشو تابه ابد کنج دلم داشته باشم*

عشق

میگه من جز به شوهر آینده ام نمی تونم به کسی بگم "عشقم" 

ولی به نظرم عشق به معنی وصال نیست..  

اتفاقا برعکس،  

عشق یعنی:  

حسرت وصال..  

یعنی درد دوری..  

یعنی سوختن و باختن..  

عشق یعنی:  علاقه  شدید  قلب... 

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ق.ظ http://sedayekhasteyebaron.blogsky.com

اجتباهه ..
عشق یعنی ارامش ..
نمیدونم ولی این نظر منه


نه به نظرم معشوق یا معشوقه میشن آرامش..
خود عشق یه تمنای بی حده..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد