جوجو، تنها دختری که دلم براش لرزید

*این وبلاگ رو تقدیم میکنم به کسی که با تمام وجودم دوستش دارم ولی باید حسرت داشتنشو تابه ابد کنج دلم داشته باشم*

جوجو، تنها دختری که دلم براش لرزید

*این وبلاگ رو تقدیم میکنم به کسی که با تمام وجودم دوستش دارم ولی باید حسرت داشتنشو تابه ابد کنج دلم داشته باشم*

!

دل تو اولین روز بهار

            

                     دل من آخرین جمعه سال

 

               و چه دورنـــــــــــد و چه نزدیک این دو بهــــــــــــم..!


با هم خوندیمش.. یادته که...؟

نظرات 2 + ارسال نظر
hori-asemani پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ http://doniyayeman.blogfa.com

س ل ا م
من خیلی وقته تصمیم گرفتم کمتر عشق و عاشقی لینک کنم.بخصوص اونایی که سنشون خیلی کمه چون دوستان وبلاگم حدودا همسنیم هممون.اما اینجوری که خوندم انگار لیسانسو دارید برای فوق میخواید بخونید اونم به خاطر........
ولی شما از یه عشقی نوشتید که وقتی پستاتونو خوندم حس کردم این از اون الکیا نیست.....
و راستش توی دوستانم ندارم کسیو که از عشقی بنویسه که واقعا عشقه....
چقدر سخنرانی کردم
حالا اگه دوست داشتید بازم بیاید از اون طرفا!
عشقتون پایدار و شاد باشید

... جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ

kave fekr konam khodetiiii
bebakhshid toro khoda amma adrese web ro eshtebahi too nazarat gozashti
manam ke baz kardam didam in web baz shod khoondamesh
mibakhshi dg mage na???
akhe fek konam khosoosi bashe
kholase khastam begam ke az in be bad havaset bashe eshtebahi nazariiii doostam
rasti roohie latifi dariiii

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد